Apmokėjimas ir pristatymas

Apmokėjimas

www.iray.lt svetainėje užsakymų apmokėjimas paprastas, greitas ir patogus. Atsiskaityti už prekes galite mokėjimo kortelėmis, banklink per Paysera mokėjimo sistemą, taip pat galimas pirkimas išsimokėtinai. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus Pirkėjo apmokėjimą už prekes, jei Pardavėjas su Pirkėju nesusitarė kitaip. Pagal iray.lt  naudojimosi svetaine taisykles bei užsakymo sutarties sąlygas – sudaryti ir neapmokėti užsakymai laikomi nepatvirtintais ir nėra vykdomi. Pateikdami užsakymą Jūs sudarote sutartį su iray.lt  valdytoju IRay Lietuva oficialiu atstovu UAB „Dimeka“ įmonės kodas: 303390220; PVM kodas: LT100013503515; A/S LT303500010009969638; registracijos adresas: Kalvarijų g. 300, 2 aukštas, LT-09317, Vilnius.

Jūs esate atsakingi, kad registracijos anketoje pateikti duomenys būtų teisingi ir išsamūs. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos anketoje pateikti duomenys, Jūs privalote nedelsdamai šiuos duomenis atnaujinti. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo neteisingai nurodytus asmens duomenis ir nėra atsakingas už dėl to atsiradusią žalą Pirkėjui ar tretiesiems asmenims. Pirkėjui suteiktos nuolaidos netaikomos, jeigu prekė yra išparduodama ar jos kaina yra akcinė. Prekių kainos  suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Jeigu Pirkėjas yra juridinis asmuo – nurodomas šio juridinio asmens kodas ir PVM kodas.

 

Pristatymas

Lietuvoje pristatome siuntas Jūsų nurodytu adresu kurjeriu nemokamai. Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją pristatysime Jums per 2-7 darbo dienas, užsakymo terminą kiekvienu konkrečiu atveju patikslinsime susisiekę su Jumis nurodytais kontaktais. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra – mes su Jumis susisieksime ir informuosime kiek gali trukti pristatymo laikotarpis.
Prekių pristatymo terminas, kuomet siunta perduodama siuntų tarnybai, priklauso nuo siuntų tarnybos, kurios veiklos paveikti Pardavėjas negali. Be to, Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per nurodytą terminą, Pirkėjas nurodė neteisingus duomenis, kuriuos reikėjo tikslinti, pristatymo adresas yra ne Lietuvos Respublikos teritorijoje ir dėl kitų veiksnių.
Pardavėjas pasilieka teisę savo nuožiūra keisti prekių pristatymo įkainius.

 

Svarbu! 

Prekės atsiėmimo metu būtina patikrinti pristatytų prekių išorinę būklę: ar nėra išorinių prekės pakuotės pažeidimų, kurie galėtų įtakoti prekės kokybę.
Patikrinkite, ar siunta neturi išoriškai matomų pažeidimų ar kitų trūkumų, tik tuomet pasirašykite kurjeriui. Visas pretenzijas, nuotraukas ar pastabas dėl pristatytų prekių kokybės būtina pranešti po prekės atsiėmimo el.paštu: info@dimeka.eu, priešingu atveju yra laikoma, kad prekės yra įteiktos ar atsiimtos tinkamos kokybės.
Visos pretenzijos dėl prekių kokybės pablogėjimo, kurios atsirado transportavimo metu ir nėra matomas paprastos išorinės apžiūros metu (pastebimas tik išpakavus prekę), transportavimo įmonių yra priimamos tik per 3 darbo dienas. Todėl, tokiu atveju, būtina susisiekti su mumis kaip įmanoma anksčiau, kad būtų įvertinta prekės kokybės pablogėjimo kilmė ir nekiltų problemų atlyginant žalą (sumažinant prekės kainą, pakeičiant prekę į naują arba grąžinant už prekę sumokėtus pinigus).